Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Ninna Hedén - 9 maj 2008 11:03


Bara för dig lilla Mamma! Blunda och Njut!


Dueling Banjo!

I would do anything for love!


KRAAM Ninna

Av Ninna Hedén - 9 maj 2008 10:49


Hittade ett nytappning av en gammal Bonnie Tyler låt!

Duett med en fransk sångerska, Kareen Antonn...himla fint!


Si demain (Turn around).


Av Ninna Hedén - 9 maj 2008 09:36


Mina töser är sjuka. Värst är det med lilltösen som har feber och är jättehes!

Så hes att tom självaste Bonnie Tyler skulle bli avis!


-Bonnie...om du läser detta, så hör av dig om du vill ha en duettkompis!



Krya på er mina godingar!


Av Ninna Hedén - 9 maj 2008 09:06


Idag säger jag GRATTIS på födelsedagen lilla Mamsen!

Hoppas Papsen fixar lite god dricka till kvällen.


Idag kvittrar alla fåglar bara för Dig!


~..."Ja må du leva"...~



:) Puss & Kram Ninna

Av Ninna Hedén - 9 maj 2008 08:51


Igår när var jag på min raska promenad så slog det mig att nu...nu är den varma sommaren snart här!

Det doftade så gott, fåglarna kvittrade, det var varmt och solen sken!


Kan bara konstatera att det känns helt underbart!!


Ovido - Quiz & Flashcards