Alla inlägg under februari 2008

Av Ninna Hedén - 27 februari 2008 09:45


Ibland händer det att man får en riktig insikt om sig själv och sina egna val...polletten ramlar ner och man ser allt kristallklart...och man ser även sina misstag! Då kommer besvikelsen smygande, men även oxå känslan av lättnad.

Det är när besvikelsen lagt sig som man kan ta nya tag och börja jobba mot nya mål!


Det kan bara bli bättre, om man tar lärdom av sin egen insikt om livet!!


-Tänker på Dig och är superstolt!!


Kram Ninna

Av Ninna Hedén - 17 februari 2008 20:14


Ibland stannar jag upp och känner efter vad jag har och vad som betyder nått för mig. Och nu ikväll slog det mig att jag inte kan vara annat lycklig!!

Jag har en underbar man som gör mitt liv tryggt, kärleksfullt och himla kul...sen har vi våra små människor som gör allt till total fulländning!

Tack min underbara familj för att ni gör mig så lycklig!!


Jag älskar er mest!


Pussar Ninna / Mamma


Ovido - Quiz & Flashcards