Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

Fått virus tror jag...Exploit.JS.RealPlr.jr ??

Av Ninna Hedén - 2 juni 2008 14:07


Mitt virusprogram säger till att jag fått ett virus, när jag går in på en viss hemsida.


Exploit.JS.RealPlr.jr heter viruset, och går inte att ta bort enligt programmet? För att viruset byter namn? Jag fattar inte!?


Någon som vet och kan hjälpa mig??


 
 
Ingen bild

Sanna

2 juni 2008 14:27

Jag tror att en bekant till mig har fått samma virus och viruset i sig låg inte i själva virusvarningen utan i den programvara som virusvarningen ville att man skulle ladda ner. Det byter namn hela tiden när man försöker plocka bort det med Norton och är en riktigt plåga. Hur skadligt det är för datorn vet jag inte riktigt - Det var den lilla info jag kunde bidra med

 
Ingen bild

Ninna

2 juni 2008 15:00

Tack Sanna...undrar varför det inte går att ta bort? Än verkar det inte göra så mycket skada...men den som väntar får se!

// Ninna

 
Ingen bild

Öffi

2 juni 2008 17:04

Min Frida säger att det är virus på nya sidan, älvdaling.se.

 
Ingen bild

Ninna

2 juni 2008 20:46

Jaha naturligtvis...det är ju faktiskt bara på den sidan den säger till på.
Lilla Frida...som jag inte sett på säkert 15 år...oj vad jag är gammal!
Jag kommer nästa vecka...vore så roligt att träffas!

Kram Ninna

 
Missbeauty

Missbeauty

2 juni 2008 21:40

Tack snälla...det känns bra att man trots att man skriver om tråkigheter ändå "påverkar" andra och att andra faktiskt bryr sig...

Kram

http://blogg.aftonbladet.se/3466

 
Ingen bild

Ninna

3 juni 2008 07:48

Trots anonymiteten så är det ju vissa man vurmar för! Ta hand om Dig!

Kram Ninna

 
Missbeauty

Missbeauty

3 juni 2008 12:35

Jag mår okej idag, det är inte lika mörkt.
Låter solen ta hand om mig, lilleman leker på baksidan han också så vi har det rätt bra ändå trots missen med dagis...:)

Tack du är go...

Kram

http://blogg.aftonbladet.se/3466

 
Missbeauty

Missbeauty

3 juni 2008 16:15

Haha ja du, han verkar nästan vara helt kär i honom, för ja, båda är hanar. *S*

http://blogg.aftonbladet.se/3466

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninna Hedén - 10 juni 2008 12:10

  ...till en annan bloggplats. Men denna ligger kvar ett tag! Om du vill så hittar du mig på http://blogg.aftonbladet.se/24258/   Ha det gott!   Mvh Ninna ...

Av Ninna Hedén - 9 juni 2008 20:45

  Sitter återigen på altanen och njuter av stillheten efter ännu en hektisk dag! Dagen har varit fylld av blandannat promenad med töserna, trevligt & roligt besök, biltur till mora och ett kärt återseende hemma hos gamla vapendragaren!   Njuter nu av...

Av Ninna Hedén - 8 juni 2008 22:05

  Nu sitter vi här i den norra dalaskogen och sitter på varsin sida av bordet och surfar...min mamma och jag! Vin dricker vi och snackar skit från varsitt tangentbord...SKÅL lilla mamma!   Puss Puss ...

Av Ninna Hedén - 4 juni 2008 08:27

  Det är nu 1½ år sen vi tog bort våran älskade hund Zita, då hon fick gå vidare till den eviga vilan. Jag följde henne på den sista färden, pratade, klappade och höll om henne tills hennes själ lämnade den slitna gamla kroppen.     Hon kom in i våra...

Av Ninna Hedén - 3 juni 2008 21:27

  Idag har jag tänkt på dig llilla mamma...hela dagen!   Puss puss ...

Ovido - Quiz & Flashcards