Direktlänk till inlägg 8 juni 2008

Internetcafé i norra Dalarna!

Av Ninna Hedén - 8 juni 2008 22:05


Nu sitter vi här i den norra dalaskogen och sitter på varsin sida av bordet och surfar...min mamma och jag! Vin dricker vi och snackar skit från varsitt tangentbord...SKÅL lilla mamma!


Puss Puss

 
 
Ingen bild

mam

8 juni 2008 22:23

Tänk att man måste (vill) använda The skye för att prata med sin dotter som sitter en arms längd borta. Det är nog ett modernare sätt att ha kafferep med 7 olika kakor.Vi pratar faktiskt med varandra, men vi äter inga kakor men vinet var gott.Kram min älskling.

 
Ingen bild

Ninna

8 juni 2008 22:25

Åh det var jätteguött...men vi måste sluta träffas så här...folk har börja prata!

Ha ha ha...fniss!

 
Missbeauty

Missbeauty

8 juni 2008 22:27

Ja barns händer i sina egna är helt underbart att känna.

Jag mår riktigt bra just idag och har gjort i ett par dagar.
Jag har haft små återfall men jag tränger bort känslan snabbt, vet att det smäller till när som helst igen men det får det göra....

Tack och kram

http://blogg.aftonbladet.se/3466

 
Missbeauty

Missbeauty

8 juni 2008 22:51

Tack snälla du, dina ord är så rara och omtänksamma.
De berör mig.

Jag kan inte alltid se att jag skulle vara stark och jag vill verkligen inte ha med det mörka att göra mer, jag tränger undan det varje dag men som sagt, jag vet att det inte är över helt.

Kramar

http://blogg.aftonbladet.se/3466

 
Missbeauty

Missbeauty

8 juni 2008 23:18

Men du är ju för go. Klart det inte gör något.
Du ska upp i högerspalten hos mig. :)

Kram kram

http://blogg.aftonbladet.se/3466

 
Ingen bild

Ninna

8 juni 2008 23:38

Men du är stark...din självkänsla sviker dig bara lite ibland!

Kraaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninna Hedén - 10 juni 2008 12:10

  ...till en annan bloggplats. Men denna ligger kvar ett tag! Om du vill så hittar du mig på http://blogg.aftonbladet.se/24258/   Ha det gott!   Mvh Ninna ...

Av Ninna Hedén - 9 juni 2008 20:45

  Sitter återigen på altanen och njuter av stillheten efter ännu en hektisk dag! Dagen har varit fylld av blandannat promenad med töserna, trevligt & roligt besök, biltur till mora och ett kärt återseende hemma hos gamla vapendragaren!   Njuter nu av...

Av Ninna Hedén - 4 juni 2008 08:27

  Det är nu 1½ år sen vi tog bort våran älskade hund Zita, då hon fick gå vidare till den eviga vilan. Jag följde henne på den sista färden, pratade, klappade och höll om henne tills hennes själ lämnade den slitna gamla kroppen.     Hon kom in i våra...

Av Ninna Hedén - 3 juni 2008 21:27

  Idag har jag tänkt på dig llilla mamma...hela dagen!   Puss puss ...

Av Ninna Hedén - 3 juni 2008 21:00

  Har idag fnissat och nästan gråtit...då jag gått igenom gamla foton...från en VÄLDANS många år sen...då Kavin & jag hade vår bästa stjärnglans! -OJ oj oj...om ni bara visste hur schnygga vi var...vilka kap...i svarta och rosa fodral!   Dessa foton ...

Ovido - Quiz & Flashcards