Alla inlägg under mars 2008

Av Ninna Hedén - 29 mars 2008 20:04


Jag ser att det är ungefär samma antal bloggbesökare som tittar in varje vecka. Det skulle vara roligt om ni hade lust att skriva en rad eller två?!

Så jag får en liten hint om vem ni är.


Tack på förhand!!!


Av Ninna Hedén - 29 mars 2008 18:52


En himla skön låt...Curly Sue med TAKIDA!

Trevlig Kväll!


Av Ninna Hedén - 28 mars 2008 20:32


Så skönt vännen min att du gjort tentan nu!

Ha en skön kväll med barn och din goa Gubbe!


Puss på er mina kära goa vänner, jag saknar er så!!


Av Ninna Hedén - 28 mars 2008 20:23


Då var det dags att se vems om vinner årets Let´s Dance!

Tony & Annika eller Tina & Tobias???


-Spänningen Tätnar!!


Av Ninna Hedén - 19 mars 2008 06:33


Vilken imponerande storlek på detta enorma flygplan, här landar världens

största flygplan i London!


Här finns mer att läsa om detta fantastiska bygge!


Av Ninna Hedén - 18 mars 2008 07:09


Vad beror denna ökning av rått omänskligt våld på? Kan inte förstå vad DE tänkte på när DE tömde psykavdelningarna för X antal år den?!


Vissa människor måste få vård och sitta på låsta avdelningar...inte vandra på gatorna med sina mörka tankar och utveckla sina fantasier!


Läs på aftonbladet Två barn mördade - anhörig anhållen!

Av Ninna Hedén - 1 mars 2008 20:32


"Det enda som skiljer pojkarna från männen är priset på leksakerna!"


En kär vän som leker!


 




Ovido - Quiz & Flashcards