Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Ninna Hedén - 3 juni 2008 21:27


Idag har jag tänkt på dig llilla mamma...hela dagen!


Puss puss

Av Ninna Hedén - 3 juni 2008 21:00


Har idag fnissat och nästan gråtit...då jag gått igenom gamla foton...från en VÄLDANS många år sen...då Kavin & jag hade vår bästa stjärnglans!

-OJ oj oj...om ni bara visste hur schnygga vi var...vilka kap...i svarta och rosa fodral!


Dessa foton ska jag visa henne när jag nästa vecka återvänder till Älvdalen för en visit...till ett glas vin eller två ska vi drömma oss bort till en svunnen tid...och skratta tills vi får ringa ambulansen pga magsmärtor!


Gubben lämnar jag hemma...för någon måste ju tjäna pengar till hushållet (...tack älsklingen min, du är bäst...)!


Kramar Ninna





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards