Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Tacksam till livet!

Av Ninna Hedén - 17 februari 2008 20:14


Ibland stannar jag upp och känner efter vad jag har och vad som betyder nått för mig. Och nu ikväll slog det mig att jag inte kan vara annat lycklig!!

Jag har en underbar man som gör mitt liv tryggt, kärleksfullt och himla kul...sen har vi våra små människor som gör allt till total fulländning!

Tack min underbara familj för att ni gör mig så lycklig!!


Jag älskar er mest!


Pussar Ninna / Mamma


 
 
Tilda

Tilda

17 februari 2008 20:28

Jaa allt för sällan stannar man upp för att vara tacksam.

http://kallamigtilda.blogspot.com

 
Ingen bild

Ninna

17 februari 2008 20:33

Du har så rätt, och jag tror att det är bra att stanna upp ibland för att kunna få distans och kunna se vad man står!

 
Ingen bild

kavin

17 februari 2008 22:06

ja ibland så behöver man det
jag håller med dig att man måste stanna upp ett tag och se vad man har här i livet

 
Ingen bild

pappa micke

20 februari 2008 05:36

älskling tack för att du finns älskar dig mest.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninna Hedén - 10 juni 2008 12:10

  ...till en annan bloggplats. Men denna ligger kvar ett tag! Om du vill så hittar du mig på http://blogg.aftonbladet.se/24258/   Ha det gott!   Mvh Ninna ...

Av Ninna Hedén - 9 juni 2008 20:45

  Sitter återigen på altanen och njuter av stillheten efter ännu en hektisk dag! Dagen har varit fylld av blandannat promenad med töserna, trevligt & roligt besök, biltur till mora och ett kärt återseende hemma hos gamla vapendragaren!   Njuter nu av...

Av Ninna Hedén - 8 juni 2008 22:05

  Nu sitter vi här i den norra dalaskogen och sitter på varsin sida av bordet och surfar...min mamma och jag! Vin dricker vi och snackar skit från varsitt tangentbord...SKÅL lilla mamma!   Puss Puss ...

Av Ninna Hedén - 4 juni 2008 08:27

  Det är nu 1½ år sen vi tog bort våran älskade hund Zita, då hon fick gå vidare till den eviga vilan. Jag följde henne på den sista färden, pratade, klappade och höll om henne tills hennes själ lämnade den slitna gamla kroppen.     Hon kom in i våra...

Av Ninna Hedén - 3 juni 2008 21:27

  Idag har jag tänkt på dig llilla mamma...hela dagen!   Puss puss ...

Ovido - Quiz & Flashcards