Alla inlägg den 16 april 2008

Av Ninna Hedén - 16 april 2008 13:52


Oj oj oj vad jag velar om framtiden...vad ska jag bli när jag blir "stor"?

Öh jag menar större...(äldre alltså inte tyngre)..!

Har lite funderingar och gamla drömmar som legat och lurat ett tag.


Hursomhaver så tänker jag nu på min lillasyster som ska ut på äventyr i vida världen...åh så kul hon kommer att få!

Sen är hon ju NYKÄR, oxå himla roligt härligt och spännande.

-Är så glad för din skull!!


På tal om kärlek så är jag inte nykär i gubben min, men KÄR det är jag!

På ett djupare och intensivare plan, man blir det när man varit tillsammans så länge. Man växer ihop på någe vis, vissa anser att det är bra & nödvändigt att vara ifrån varandra, men ärligt talat har jag aldrig förstått mig på det!

När man älskar varandra så ska man väl vara tillsammans, och ta vara på den tid man har här i jordelivet.


Man vet ju inte när det är dags att ta farväl, då det inte finns några garantier för nått. Det räcker att öppna en dagstidning eller bara surfa runt en stund i cybervärlden för att man ska inse att inget är för alltid!


Har tänkt mycket på de senaste veckornas händelser, och känner mig frutansvärt rädd, sorgsen och skrämd huruvida vi ska kunna skydda våra älskade & underbara töser från allt av ondo...som finns närmare oss än vad vi vill tro?!

Paniken stockar sig i bröstet och tårarna bränner när jag tittar på våra barn...jag funderar på hur vi ska klara av att skydda dem...när det finns så många faror på vägen??


Jag hoppas att alla i min närhet vet hur mycket jag älskar dom, och hur mycket dom betyder för mig? Jag har inget särskilt stort nätverk, men dom som finns i min närhet är för mig otroligt kära & betydelsefulla!


Just nu hoppas jag på att bitarna snart ska falla på plats för mig och min älskade familjs framtid, vi har några lösa trådar som ska knytas fast och beslut som skall tas.


Men det är ju det som kallas livet!!



Var rädd om Dig själv och dom du bryr dig om!


Ovido - Quiz & Flashcards