Alla inlägg den 13 april 2008

Av Ninna Hedén - 13 april 2008 20:02


Nu har 42-åringen erkänt att han tagit lilla Englas liv. Trodde inte detta skulle ske...men monstret har ivarje fall visat sig ha åtminstone lite ryggrad då han nu erkänt mordet på lilltösen, och visat polisen vart han grävt ner hennes livlösa lilla kropp! Så nu får hon äntligen ro och frid!


Dessutom har han erkänt mordet på Pernilla Hellgren som mördades i Falun år 2000.


Trots de fruktansvärda morden...så får man ändå tillbaka lite tilltro på mänskligheten!



Vila i frid!!


Av Ninna Hedén - 13 april 2008 09:23


Som mamma och kan jag inte i det vildaste, föreställa mig hur jag skulle må och känna om det som hänt med lilla Engla skulle hända mina barn!

Kan inte ens tänka tanken utan att tårarna börjar bränna under ögonlocken. Paniken måste vara outhärdlig och fruktansvärd...och föräldrainstinkten enorm!!

Jag önskar dom hittar henne snart, så hon får komma hem.


Ovido - Quiz & Flashcards