Alla inlägg den 30 april 2008

Av Ninna Hedén - 30 april 2008 20:05


Sitter med tända ljus och smuttar på en Australiensisk ljus lager...en typisk sommaröl...Jättegott!


Tänker på dagen som varit, och kan bara konstatera att jag kommit till den där gränsen när man som småbarnsförälder känner sig lite kluven. Har varit hemma med barn ett bra tag och känner att en liten identitetskris kommer smygande.

Blir så efter ett tag, då jag är mamma och sambo 24 timmar om dygnet och hinner inte alls vara mig själv. Lite jobbigt men det går över!

Att vara med min familj är ju trots allt det viktigaste och det bästa jag vet!!


Så jag kommer nog ikapp snart!!



-Ha nu en trevlig Valborg och var rädda om varandra!!


Av Ninna Hedén - 30 april 2008 09:12


Tack min älskade vän för att du lyssnade på mig när jag inte mådde bra!

Du kommer alltid att ha en stor och kärleksfull plats i mitt hjärta! Det hoppas jag att du vet!!


Saknar Dig!!


Kram Ninna


Ovido - Quiz & Flashcards