Direktlänk till inlägg 29 november 2007

Städning!

Av Ninna Hedén - 29 november 2007 07:06


Igår var jag så seriös och försökte städa hemmet...med två småbarn. Det gick väl hyfsat bra kan jag säga...jag fick mycket bra hjälp av 2-åringen...för hon är verkligen hjälpsam och jätteduktig! Men det är inte alltid som vi har samma åsikt, kan man väl säga!


Sen var det den minsta...visserligen så förstår inte en tvåmånaders baby att hon är en egen person, utan tror att mamma och baby är en och samma. Det vet jag, men det var bara det att igår så hade hon verkligen separationsångest från mig...kunde inte göra nått utan att hon blev ledsen. *Frustrerad* Visserligen så hade jag mer än gärna bara setat uppkrupen i soffan med henne och min stora duktiga tös i famnen hela dagen...och njutit av deras värme och doft!!


Men det var verkligen dags att städa...för dammtussarna var så stora att jag befarade att dom skulle nafsa barnen i fötterna.


Sen så måste det se någorlunda ut...för idag får trevligt besök!

Det har vi sett fram emot!


Välkomna!!


 
 
Ingen bild

Mamsen

29 november 2007 09:21

Att städa med 2 små är inte lätt min vän men jag vet att du klarar det. Jag tycker att du är en fantastik mamma. Ni är en mycket harmonisk familj och jag längtar så efter er, ser fram emot vårt nästa besök.
Älskar dig min dotter.

Kram

 
Ingen bild

Ninna

29 november 2007 17:36

Tack älskade lilla mamma för att du finns!
Vi längtar så mycket efter er!!

Puss Kram Ninna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninna Hedén - 10 juni 2008 12:10

  ...till en annan bloggplats. Men denna ligger kvar ett tag! Om du vill så hittar du mig på http://blogg.aftonbladet.se/24258/   Ha det gott!   Mvh Ninna ...

Av Ninna Hedén - 9 juni 2008 20:45

  Sitter återigen på altanen och njuter av stillheten efter ännu en hektisk dag! Dagen har varit fylld av blandannat promenad med töserna, trevligt & roligt besök, biltur till mora och ett kärt återseende hemma hos gamla vapendragaren!   Njuter nu av...

Av Ninna Hedén - 8 juni 2008 22:05

  Nu sitter vi här i den norra dalaskogen och sitter på varsin sida av bordet och surfar...min mamma och jag! Vin dricker vi och snackar skit från varsitt tangentbord...SKÅL lilla mamma!   Puss Puss ...

Av Ninna Hedén - 4 juni 2008 08:27

  Det är nu 1½ år sen vi tog bort våran älskade hund Zita, då hon fick gå vidare till den eviga vilan. Jag följde henne på den sista färden, pratade, klappade och höll om henne tills hennes själ lämnade den slitna gamla kroppen.     Hon kom in i våra...

Av Ninna Hedén - 3 juni 2008 21:27

  Idag har jag tänkt på dig llilla mamma...hela dagen!   Puss puss ...

Ovido - Quiz & Flashcards