Direktlänk till inlägg 23 november 2007

Praktarselsvin (borde finnas ett sånt ord)!

Av Ninna Hedén - 23 november 2007 10:02


Jag fick ett samtal igår som visserligen var mer eller mindre väntat...men jag var ändå inte beredd på hur jag skulle handskas med det.

Min bästa väns exkille ringde mig, för att egentligen bara luska reda på om han hade någon chans att få henne tillbaka?!


Till saken hör att han verkligen betett sig som ett praktarselsvin, inom alla katogorier. Dom har gått / går igen en ganska "smutsig" och onödigt otrevlig separation, med inslag av undertäckta hot.

Enligt min uppfattning så har han emotionella problem...kanske skulle man även kunna kalla honom känslomässigt handikappad!

I vilket fall så verkar han oförmögen att se konsekvenserna och anledningen till varför dom separerat. Det är så synd det som hänt, för trots att han nu påvisat vem han egentligen är så hade dom det så bra under en tid. Och PN var ju så lycklig!!

Men nu är det bara för PN att försöka blicka framåt och kämpa sig igenom den värsta tiden i hennes liv!


Älskade PN...jag vet att du lider och att varje dag är en kamp.

Det gör mig så ledsen att se Dig så förstörd, du är värd så mycket mer!

Tänker på Dig och önskar att du snart får känna lycka i själ och hjärta igen!

Sköt om Dig!!


Puss & Kram Ninna


 
 
Ingen bild

PN

25 november 2007 09:51

Min ÄLSKADE hjärtvän.
Livet blir aldrig som man vill.
En sorg som denna att ta sig igenom är mer än tungt.Att ha DIG och din älskade M är den största/bästa stöttepelare jag har förutom Mor och Far.
Känns som man är död inombords.Att se ljuset igen tror jag faktiskt jag inte gör denna gång.Men trots det så ska jag absolut leva vidare som den Pilla man är, det kan han aldrig ta ifrån mig iaf.

Livet går vidare med TUNGA steg.
Älskar dig min vän.
//Pilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninna Hedén - 10 juni 2008 12:10

  ...till en annan bloggplats. Men denna ligger kvar ett tag! Om du vill så hittar du mig på http://blogg.aftonbladet.se/24258/   Ha det gott!   Mvh Ninna ...

Av Ninna Hedén - 9 juni 2008 20:45

  Sitter återigen på altanen och njuter av stillheten efter ännu en hektisk dag! Dagen har varit fylld av blandannat promenad med töserna, trevligt & roligt besök, biltur till mora och ett kärt återseende hemma hos gamla vapendragaren!   Njuter nu av...

Av Ninna Hedén - 8 juni 2008 22:05

  Nu sitter vi här i den norra dalaskogen och sitter på varsin sida av bordet och surfar...min mamma och jag! Vin dricker vi och snackar skit från varsitt tangentbord...SKÅL lilla mamma!   Puss Puss ...

Av Ninna Hedén - 4 juni 2008 08:27

  Det är nu 1½ år sen vi tog bort våran älskade hund Zita, då hon fick gå vidare till den eviga vilan. Jag följde henne på den sista färden, pratade, klappade och höll om henne tills hennes själ lämnade den slitna gamla kroppen.     Hon kom in i våra...

Av Ninna Hedén - 3 juni 2008 21:27

  Idag har jag tänkt på dig llilla mamma...hela dagen!   Puss puss ...

Ovido - Quiz & Flashcards